maandag 12 maart 2012

DING 17 Muziek

Ik heb mij aangemeld Last.fm en daar wat muziek geluisterd. Ik heb gekeken hoe zelf wat nummers erop kon zetten. Ik heb I - tunes gedownload en gekeken hoe het werkt. Ik zal dit zelf niet zo snel gebruiken omdat je tegenwoordig op zoveel manieren muziek kunt delen.
 Wat ik apart vond is dat wanneer ik bij achtergrondinformatie een aantal links aan klikte dat heel veel sites niet meer in de lucht zijn. Ik kreeg vaak de melding dat de site niet meer bestond.
De link Top 10 Social music portals / mooi overzichtsartikel van alternatieven voor Last.fm (let wel: Pandora.com doet het niet meer in Europa!) deed het wel en hierop wordt kort en bondig uitgelegd wat Last.fm inhoudt. Dit is zeer makkelijk. 

1 opmerking:

  1. Wat een mysterieuze laatste alinea ;).
    En ik geef aan de maker van de website door dat een aantal links niet goed werken.

    ding 17 = check

    BeantwoordenVerwijderen