vrijdag 2 maart 2012

DING 14 Presentatie


DING 14. Presentatie

Capzles vind ik een mooie uitvinding. Ik heb de uitleg van Capzles helemaal doorgenomen en het is hiermee erg handig om foto’s en video’s op te slaan in een chronologische volgorde. Daarbij kun je het opvrolijken door een leuke achtergrond of iets dergelijks. Je kunt je eigen show maken van de bestanden die je al kaal op je computer had staan. Daarbij kun je dit makkelijk door sturen naar vrienden en er met deze vrienden over communiceren via dit presentatietool.
Daarnaast lijkt mij Animoto ook erg handig. Ik weet dat ik ook verschillende keren foto’s en filmpjes allemaal in 1 bestandje heb geplakt om er vervolgens muziek onder te zetten en dit dan te presenteren. Dit was erg veel werk. Met het programma Animoto bereik je hetzelfde, misschien wel beter resultaat met naar alle waarschijnlijkheid minder werk.

Door deze programma’s te gebruiken bespaar je een hoop tijd en irritaties. 

1 opmerking: