maandag 6 februari 2012

DING 8.0 Sociale Media

1.0

Het Thomas a Kempis College heeft ook een eigen Hyves pagina.  Dit is voor leerlingen die op TAK zitten of gezeten hebben. Hier wordt van alles besproken zoals het protest van 1040 uur en wie de leukste leraar is enz.

Ik vind dat je als docent je hiervan moet distantiëren tenzij het puur voor het werk is. Je kan wel makkelijk informatie doorgeven via een social media als hyves. Als docent zou ik niet vrienden van leerlingen worden op mijn persoonlijk profiel. 

2.0 + 3.0

Ik heb deze opdrachten met Twitter niet uitgevoerd omdat ik niet aan Twitter doe. Ik zie dan ook het nut niet in dat nu wel te doen. Ik ken al genoeg sociale media's zoals Hyves, Msn en Facebook.


2 opmerkingen:

  1. Maar iets nieuws uitproberen kan heel leuk zijn ;)

    ding 8 = check

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je gelijk in, maar ik begin er toch maar niet aan!

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen