donderdag 26 januari 2012

Ding 4.0 Informatie halen.

Ik kan zeggen dat ik vandaag weer wat heb geleerd. Ik heb het teken van RSS al vele malen in beeld zien staan maar wist nooit waar het voor was. Nu weet ik dat wel. het is hartstikke makkelijk om nadat je google reader hebt geopend dat je gelijk kunt zien waar er nieuwe informatie voor jou is. Het zal wel even wennen zijn maar ik denk dat ik er wel makkelijk mee kan werken.

Voor school zou dit ook handig zijn. Leerlingen kunnen bijvoorbeeld belangrijke weblogs opslaan en daarop krijgen ze gelijk te zien wanneer er nieuwe informatie voor hen is. Dit geldt natuurlijk ook voor docenten onderling.

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen dat je enthousiast bent over RSS. Ik vind het ook heel handig, want zo zie ik wanneer er een nieuw bericht op je weblog verschijnt ;).

    ding 4 = check

    BeantwoordenVerwijderen